Verzend informatie:

  • Na de initiële orderbevestiging ontvangt u van ons een definitieve orderbevestiging zodra de betaling succesvol is afgerond en wij de order aan onze leveranciers hebben doorgegeven.
  • Zodra wij een definitieve leverdatum en tijdstip hebben doorgekregen vanuit de leverancier ontvangt u deze per e-mail.
  • Alle producten worden rechtstreeks vanaf de leverancier bij uw afleveradres afgeleverd.
  • Wij bezorgen alleen in Nederland en België, op de begane grond van het door u aangegeven afleveradres. Dit adres dient middels een verharde weg bereikbaar te zijn. Dit alles tenzij anders overeengekomen.
  • Bij bestellingen met meerdere producten kan het voorkomen dat deze door meerdere leveranciers wordt afgeleverd.

Verzend kosten:

  • Alle bestellingen boven 100,- worden gratis bezorgd in Nederland (m.u.v de waddeneilanden).
  • Voor kleinere bestellingen in Nederland geldt een standaardtarief van 7,50 per bestelling.
  • Bij levering op de waddeneilanden wordt een bedrag van 35,- euro berekend.
  • Voor België geldt een standaard tarief van 47,50 voor alle leveringen.

Richtlijnen levertijden:

  • Wanneer u op maandag t/m donderdag voor 12:00 heeft besteld en met Ideal betaald, worden voorraad producten binnen 24 uur geleverd.
  • Bestellingen die op donderdag na 12:00 zijn gedaan worden maandag geleverd en bestellingen gedaan op vrijdag en in het weekend worden dinsdag geleverd.
  • Soms is het mogelijk dat de leverancier het product niet meer in voorraad heeft (dit wordt ook duidelijk aangegeven op onze website – ‘geen voorraad’), wij nemen dan z.s.m contact met u op ivm de levertijd.
  • Bovenstaande vermeldingen zijn richtlijnen van onze leveranciers en alleen geldig in Nederland. Hier kunnen geen rechten aan ontleent worden.

Overige bestelinformatie:

  • Aflevering op zaterdag en zondag is helaas niet mogelijk.
  • Wilt u uw order op een bepaalde datum/dag ontvangen dan kunt u dit bij de bestelling aangeven.
  • Afleveren op een vast tijdstip is niet mogelijk. Wij kunnen enkel de afleverdag doorgeven.
  • Op de dag van verzending ontvangt u van ons in de ochtend (voor 10:00) een bericht met daarin een indicatie van het levertijdstip. NB: hou er echter rekening mee dat onze chauffeurs al leveren vanaf 07:00 ’s ochtends, het kan dus voorkomen dat u het bericht met de indicatie levertijdstip te laat zult ontvangen. Zorgt u er dus s.v.p voor dat er in ieder geval iemand vanaf 07:00 aanwezig is voor ontvangst van de goederen.
  • Speciale bestelde artikelen kunnen niet kostenloos retour gestuurd worden o.b.v het herroepingsrecht (zie ook retourzending informatie).

Is bestellen via rembours(betaling aan de deur) mogelijk?

  • Nee.

Kunt u uw bestelling ook afhalen bij ons?

  • Nee.

Retourzending informatie (herroepingsrecht & garantie):

  • Voordat u een product naar ons terugzendt, dient u allereerst (altijd) een retour aanvraag in te dienen. Hiervoor kunt u per e-mail contact met ons opnemen via info@123radiatorvoordeel.nl o.v.v. “aanvraag retourzending”.
  • U kunt producten pas retour zenden nadat wij van u een volledig en correct ingevuld retourformulier hebben ontvangen. Zonder een volledig en correct ingevuld retourformulier behouden wij ons het recht een retourzending te weigeren.
  • Omdat wij met meerdere leveranciers werken ontvangt u, nadat wij een volledig ingevuld retourformulier hebben ontvangen, per retourartikel het exacte retouradres en verdere instructies rondom de afhandeling van de retourzending.

Specifieke bepalingen bij retour a.g.v herroeping van de aankoop:

  • U moet uw artikel(-en) retourneren binnen de zichttermijn. Deze bedraagt 14 dagen. De zichttermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Heeft u meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan gaat de termijn pas in als u alles hebt ontvangen.
  • Bij een volledig goedgekeurde retourlevering wordt het volledige aankoopbedrag (incl. verzendkosten) binnen 14 dagen terug gestort op het bij ons bekende of het door u op het retourformulier aangegeven bankrekeningnummer.

Specifieke bepalingen bij retour a.g.v garantie:

  • Bij een defect product buiten uw eigen schuld ontvangt u van ons altijd volledig gratis een nieuw vervangend product, wij verrichten geen reparaties.
  • Is het defect aan uw product uw eigen schuld a.g.v bijvoorbeeld onzorgvuldige installatie en/of gebruik? Dan heeft u geen recht op gratis vervanging. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het versleten door langdurig gebruik? Ook dan heeft u geen recht op vervanging. 

Bij het retourneren van producten dien je de volgende regels in acht te nemen:

  • Alle producten dienen in degelijke verpakking, bij voorkeur de (onbeschadigde) originele verpakking, met alle toebehoren te worden teruggezonden.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade a.g.v onbehoorlijke verpakking tijdens het transport naar ons. Evt. kosten zullen automatisch verrekend worden met het retour te storten aankoopbedrag (i.g.v retour o.b.v. herroepingsrecht) of separaat in rekening worden gebracht (i.g.v retour o.b.v garantie).

Specifieke bepalingen bij retour a.g.v herroeping van de aankoop:

  • U betaald zelf de de verzend- en verzekeringskosten voor de retourzending. Bij grotere artikelen kunnen wij de retourzending ook voor u regelen, u dient dit vooraf aan te geven aan ons. Wij geven u dan vooraf een kostenopgave, bij akkoord zullen deze kosten automatisch verrekend worden met het retour te storten aankoopbedrag.

Specifieke bepalingen bij retour a.g.v garantie:

  • Indien een klacht/storingsmelding niet terecht blijkt te zijn en u dus geen recht heeft op een vervangend product, behouden wij ons het recht voor de kosten voor de retourzending en onderzoekskosten (a €50,00 exclusief BTW) in rekening te brengen.